feliciaholmstedt

Alla inlägg under augusti 2010

Av Felicia - 14 augusti 2010 14:44

Hej!

Nu har jag bakat kladdkaka så vi ska snart ta ut den  Jag blir så less på folk som startar en blogg och sen skiter i den. Vissa kanske skriver ett inlägg eller inget alls och sen skiter dom i sin blogg. Det finns liksom bloggar som folk inte har skrivit i sen 2005!  Men nu ska jag gå och käka kladdkaka så hejdå!  


Felicia

Av Felicia - 13 augusti 2010 19:58

He

Nu har jag skaffat en blogg här på bloggplatsen.se  Å min gud (jag tror inte på gud)vilket urval av smileysar det fanns  Hehe.Men jag tror inte att jag kommer att byta till den här bloggen för jag är ju trots allt en trogen blogg.se-bloggare  Men i alla fall, idag var Jennie hos oss och fikade  Och i förrgår var jag med Emelie    Jag andvänder smileysar hela tiden    


Felicia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Felicia och är tolv år. Mina intressen är att fota och läsa bland annat. Jag har en annan blogg som jag skriver oftare i: feliciaholmstedt.blogg.se :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Bästa bloggen jag någonsin läst!:D
 Ja!:)
 Duger väl..
 Nej!
 Sämsta j*vla skit jag någonsin läst!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min andra blogg


Ovido - Quiz & Flashcards