feliciaholmstedt

Alla inlägg under december 2011

Av Felicia - 11 december 2011 13:07

Tja!


Såpp, nu har jag fixat en ny design. Header bilden och profil bilden är tagna på The Studio i Uppsala   Tror jag ska göra en videoblogg åt er nu  

Puss heeeej!


Felicia    

Av Felicia - 11 december 2011 12:44

Hejsan!


Ja nu var jag här igen Var ju några månader sen sist, men ni ska veta att jag inte kommer att överge er utan att säga hejdå Inte för att jag hade tänkt överge er nu, men om jag skulle göra det i framtiden så kommer jag säga hejdå, promise Den här bloggen kan jag vara lite mer oseriös på eftersom det ändå inte är någon som läser den  Ah fast nä..Lite seriös är jag nog ändå Jag har aldrig lagt upp någon bild här så jag tänkte göra det i ett annat inlägg sen Det är roligt med smileysar Snart är det jul, längtaar  

Puss heeeeeej!


Felicia        

Presentation


Hej jag heter Felicia och är tolv år. Mina intressen är att fota och läsa bland annat. Jag har en annan blogg som jag skriver oftare i: feliciaholmstedt.blogg.se :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Bästa bloggen jag någonsin läst!:D
 Ja!:)
 Duger väl..
 Nej!
 Sämsta j*vla skit jag någonsin läst!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min andra blogg


Ovido - Quiz & Flashcards