feliciaholmstedt

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

14:de klockan 14??

Av Felicia - 14 december 2010 14:21

Hej!


Ja ni kanske inte fattar vad jag menar men dom tre sista inläggen jag har gjort så har det bara varit den 14:de omedvetet??=)Och två av dom har varit klockan 14 ochså??=)Aja, idag var det utedag i skolan. Först körde jag curling och sen åkte jag skridskor men jag fick as ont under foten=(Sen var det lucia för pensionärerna i kyrkan=P. Den här gången höll jag i alla fall inte på att svimma som igår=)

Hejdå!

PS den här gången hade jag inga smilisar med  


Felicia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 3 juli 2014 20:29

Halloj!   Gick in på den här bloggen av en slump, haha. Det är typ 2 ½ år sedan jag skrev här sist...Läste i alla fall igenom inläggen och såg att jag hade skrivit något i stil med "jag skulle ju aldrig lämna er utan att säga hejdå, promise". Så ...

Av Felicia - 11 december 2011 13:07

Tja!   Såpp, nu har jag fixat en ny design. Header bilden och profil bilden är tagna på The Studio i Uppsala   Tror jag ska göra en videoblogg åt er nu   Puss heeeej!   Felicia     ...

Av Felicia - 11 december 2011 12:44

Hejsan!   Ja nu var jag här igen Var ju några månader sen sist, men ni ska veta att jag inte kommer att överge er utan att säga hejdå Inte för att jag hade tänkt överge er nu, men om jag skulle göra det i framtiden så kommer jag säga hejdå, pro...

Av Felicia - 22 juni 2011 19:35

Hej på er!   Ja men vi behöver ju inte ens säga att det var ett tag sen jag skrev här. För ni vet så blir det ibland när man har annat för sig och dessutom en annan blogg att vara aktiv i. Menmen nu skriver jag ju i alla fall   Jag undrar om det ...

Av Felicia - 30 maj 2011 21:31

Hejsan!   Idag var jag i den tråkiga skolan. Sen var jag med Elin och då cyklade vi, gungade ( ), sprang i vattenspridarre och sen gick vi hem till henne. Typ klockan tjugo över åtta gick jag hem och åt lassagne och jag har typ suttit vid datan s...

Presentation


Hej jag heter Felicia och är tolv år. Mina intressen är att fota och läsa bland annat. Jag har en annan blogg som jag skriver oftare i: feliciaholmstedt.blogg.se :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Bästa bloggen jag någonsin läst!:D
 Ja!:)
 Duger väl..
 Nej!
 Sämsta j*vla skit jag någonsin läst!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min andra blogg


Ovido - Quiz & Flashcards