feliciaholmstedt

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia - 30 april 2011 09:20

Hej och Happy Valborg! 


Igår åkte jag till pappa för att det är pappahelg. Idag är det ju Valborgsmässoafton så pappa och jag ska åka in till  Uppsala för att kika lite på forsränningen och ikväll ska vi till Strömsberg för att kolla på majkase och fyrverkerier Jag kanske bloggar mer ikväll om jag kommer ihåg och orkar 

Puss heeej!


Felicia   

Av Felicia - 27 april 2011 21:13

Hejsan svejsan! 


Nu hade ju jag tänkt att gå och lägga mig men sen kom jag ju på att jag hade en blogg att sköta på bloggplatsen.se också! Men idag var en ganska niceig dag i skolan, för att läsa mer om min dag får ni gå in på min andra blogg  för jag orkar inte skriva nu 

Puss heeeeeeej (ses imorrn )


Felicia   

Av Felicia - 26 april 2011 20:58

Hej på dig! 


Nu är jag väl duktig som bloggar TVÅ dagar på raken!? Men nu blev det så och jag får väl försöka blogga så ofta jag kan. Idag har jag i alla fall varit på Akademiska Sjukhuset. Lite hörselprov och grejs med tanke på att jag är halvt döv på höger öra. Sen åkte pappa och jag och "hälsade på" Jocke på hans jobb och så var vi på lite affärer. Sen när jag kom hem till mamma så åt jag mat och sen gick jag till våran typ granne och gick ut med hennes hund Flisan Det är en vit och ljusbrun papilon. Nej nu ska jag dricka mitt te innan det blir kallt!

Puss heeeej!


Felicia   

Av Felicia - 25 april 2011 16:27

Hejhej!

Oj, det var ovanligt av mig att göra två inlägg på den här bloggen på samma dag  Men jag har i alla fall gjort en ny design+presentation. Lite vårigare design nu. Den kanske inte blev den bästa men jag orkade in anstränga mig så nu fick det bli sådar!   

Puss heeej!


Felicia   


Av Felicia - 25 april 2011 15:42

Hejsan!

Nu var det länge sen ja bloggade här. Men som sagt så har jag ju en annan blogg häär. Där har jag även en frågestund så det är bara att fråga på! Jag gillar bloggplatsen men

1. Jag vill inte byta blogg eftersom jag har haft min i snart två år.

2. Jag tycker att blogg.se är seriösare på något sätt

Men jag kommer ändå att fortsätta blogga här ibland  Asså helt seriöst så tror jag nog att jag kommer att blogga på båda min bloggar varje dag Om jag kommer ihåg i alla fall.

Puss heeeej

//Felicia


Presentation


Hej jag heter Felicia och är tolv år. Mina intressen är att fota och läsa bland annat. Jag har en annan blogg som jag skriver oftare i: feliciaholmstedt.blogg.se :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Bästa bloggen jag någonsin läst!:D
 Ja!:)
 Duger väl..
 Nej!
 Sämsta j*vla skit jag någonsin läst!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min andra blogg


Ovido - Quiz & Flashcards